[OT] Automaticke zalevani - mlzeni, mereni vlhkosti ?

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Úterý Květen 25 14:07:43 CEST 2010

> Otazkou je cim to krmit vyzaduje to tlak minimalne 250PSI tedy 17Atm.
> Pri nejakych 40ks trysek a tlaku komem 2MPa to dela cca 2 az 2.5l/min.
> Poradite nejake tiche cerpadlo ktere dokaze tlacit 2.5l/min pri tlaku
> 2MPa?
> Druhou moznosit je resit to jako vodarnu + elmg. ventil, ale pri
> techto tlacich raci snad ani ne
NON profi riesienie - WAP-ka/ky? Trvale pripojenie na vodu  a zapinat
len na dobu rosenia a rozvod na trysky ?
Tiche to ale nebude...
Nechcel by som mat na blizku rozvod tekutiny s tlakom 2MPa aj ked malym
objemom...
Viem, z este horsie by to bolo s plynom ( nemyslim  zemny, ale obecne
ako skupenstvo.)

Drobne kvapocky su aj zo striekacich pistoli na farbu ( namiesto farby
netlakova voda ).
Z hladiska bezpecnosti mi pride ultrazvuk ako najbezpecnejsie riesenie (
mavaju "fontanky" napr. v Bau*, da sa to pozriet v cinnosti)
Dalsia moznost "parne cistice"? Pri dostatocnej vzdialenosti by to uz
nemuselo byt horuce a zostala by iba "najjemnejsia para".
Pre tropicke rastlinky sa zuzitkuje aj teplo...

Dodo