OT: SMTP server

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Květen 25 11:24:48 CEST 2010

Dobrý den,

Potřeboval bych poradit nějaký jednoduchý SMTP server. V podstatě
potřebuju jenom 2 funkce. Aby dokázal přijmout zprávu přes zabezpečení
přihlašovacím jménem a heslem, a potom ji  buď předal na SMTP ISP, nebo
odeslal sám.
Jde mi o to, že SMTP ISP přijímá zprávy jenom "zevnitř", a já potřebuju
odesílat poštu "z venku" z notebooku který se připojuje k různým ISP.

Moc se mi nechce instalovat a nastavovat něco jako Sendmail, nebo
Postfix, když by mi stačilo něco opravdu jednoduchého, co mi přijme
mail, a předá ho dál.

Nevíte o něčem takovém pro Linux?

--
Aleš Filip