OT: Dávná znělka z televize

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Květen 25 07:15:56 CEST 2010

Zdravím,
  kdoví proč, vzpomněl jsem si na znělku, která byla v TV dávána na koncích
přímých přenosů motoristických pořadů - motokros, plochá dráha apod., někdy
tak v 70. letech. Nevíte někdo, co je to za skladbu ? Já vím, chybí nějaký
bližší popis, tak se sem pokusím dát alespoň "notový zápis" refrénu tak, jak
si jej pamatuji. Je to samozřejmě jen jeden hlas a každý tón je definován
výškou (dle klasické notové stupnice, je to v C dur, velká písmena = základní
oktáva, malá písmena = vyšší oktáva) a délkou (počítám 4/4 rytmus, 1 = čtvrť,
2 = půlová, 3 = prodloužená půlová (s tečkou za notou), 4 = celá,
8 = osminová - poněkud nelogicky :-) ). Takty odděleny svislicí.
E3 G1 | A1 c2 H1 | G3 F1 | D4 | G3 A1 | H1 A2 G8 F8 | E3 F1 | G4 | E3 F1 |
G2 F1 E1 | F3 c1 | H1 A1 G1 F1 | E3 G1 | A1 c2 H1 | G2 d2 | c4 |
  Bylo to hráno na takový zvláštní nástroj, který zněl jako velmi rychle
opakované drnkání, takže se slilo dohromady do dlouhých tónů.
  Jsem zvědav, zda si někdo (asi ze starších účastníků konfery) dokáže
vzpomenout :-). Pro google nedokážu formulovat dostatečně dobrý dotaz. Rád
bych si tu znělku zase někdy poslechl :-).

Zdraví Pavel.