GPS navigace

Pondělí Květen 24 20:16:42 CEST 2010

2010/5/24 Ondřej Janovský <ondrej.janovsky na alarex.cz>:
> Mám TomTom One XL ... nedoporučuji. Mapy (by CEDA) ... když (r. 2005) jsem
> jel do Jindřichova Hradce z Prahy, tak mi to pořád říkalo - sjeďte na
> dálnici. V místě domělého sjezdu jsem v dálce viděl kupu písku a bagr.

Tak to můj Garmin taky umí, mapa City Navigator 2010, klidně mě pošle
na silnici, která se teprve staví - obchvat Černýho mostu v Praze ;)

Včera jsem zas někde mezi Novým Městem na Moravě a Jihlavou jel po
silnici, která byla moc nová a navigace ji ještě neznala (to byla zas
druhá mapa Atlas ČR).

Ono je dobrý podívat se na trasu než člověk vyjede - zjistit si kudy
ta cesta asi vede a jestli jsou tam nějaký lepší silnice, hlavní tahy
apod. Jinak mě navigace provede nějakou trasou, po který bych jinak
nikdy nejel - a to je fajn, člověk se podívá na nový místa ;)

P.K.