GPS navigace

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Květen 24 18:31:41 CEST 2010

Povedal by som, ze je to neporovnatelne.
Topo Czech v3 je vektorova digitalna mapa s prvkami vyuzivajucimi
funkcie pristroja GPS:
http://shop.garmin.cz/mapy-software/turisticke/topo-czech-3-pro-plna-verze.html

mapa pre Oziexplorer je len bitmapovy obraz papierovej mapy polozeny do
suradnicoveho systemu.
(teda Oziexplorer som uz roky nepouzil, ale nemyslim, ze tam doslo k
zasadnym zmenam) Ozi ponuka napriklad len mnozinu cervenych pixelov, nevie o
tom, ze je to napriklad turisticka trasa po ktorej vie navigovat a k
tej navigacii poskytnut nejake udaje (cas, vzdialenost...)