GPS navigace

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pondělí Květen 24 17:53:38 CEST 2010

Mám TomTom One XL ... nedoporučuji. Mapy (by CEDA) ... když (r. 2005)
jsem jel do Jindřichova Hradce z Prahy, tak mi to pořád říkalo - sjeďte
na dálnici. V místě domělého sjezdu jsem v dálce viděl kupu písku a bagr.

V Chorvatsku jsem ukončil cestu mezi vypálenými baráky a dálnici, po
které jsem chtěl jet, jsem viděl v dálce ...

Po průjezdu pod mostkem, tunelem atp. ztratí orientaci a po výjezdu se
chytne nějaké silnice o pár kilometrů dále.

Oja