GPS navigace

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Květen 24 17:20:08 CEST 2010

TomTom je super ! v Amerike. V zapadnej europe este pouzitelny, vo
vychodnej problematicky...

Viac ako samotne zariadenie skuste vyberat podla MAP a SW v danom poradi.
MAPY su najdolezitejsie - dostupnost, presnost a ich aktualizacia.
Zo SW je pre vychodnu Europu vhodny iGo z madarska na cesty a do miest.
Dobre funguje aj v zapadnej europe.
Do prirody asi najlepsou volbou byva Garmin - z hladiska vydrze,
odolnosti a vahy.

Dodo