GPS navigace

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pondělí Květen 24 16:42:25 CEST 2010

Btw mě zaujalo, že tu nikdo nemluví o těch nokia navigacích. Telefon
sice od nich nemám, ale funguje to nějak schopně? Jinak kdysi se nám
celkem fajnově podařilo "zabloudit" v horách a chtěli jsme autonavigaci
(vytažená z auta, aby nám ji neukradli) aspoň orientačně použít pro
určení místa a směru. Pozici sice jakžtakž nějak ukázala, nicméně
snažila se ji pořád napasovat na nejbližší silnici a hlavně neukazovala
směr kterým vůbec jdeme (pořád jen sever) a v jednom velkým zeleným
čtverci, kterej představoval kus zalesněného kopce, navíc v noci a bez
hvězd (teda ne, že by se pomocí nich někdo zvládl řídit) jsme tak klidně
mohli chodit pořád dokolečka. Osobně bych teda chtěl minimálně pokryté
uvedené nedostatky, každopádně free updaty aspoň 4x do roka a co bych
uvítal, nějakej manager pro pc, kde bych zadal trasu, resp. souřadnice a
uploadnul do gps. Jinak tu co jsem měl (firemní, typu už nevím) jaksi
nezvládala při updatování map zálohovat uživatelská data, takže všechny
údaje šly vždy do kytek. A po té, co jsem smíchy brečel u tohoto (
http://www.youtube.com/watch?v=2ljFfL-mL70 ), moje navigace musí být od
Toma. :D

T.V.