konektory N a TNC

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pondělí Květen 24 14:57:12 CEST 2010

Hladam %SUBJ% na trochu nestandardny? kabel ( pre tieto konektory)

Poziadavky:
impedancia: 75 R
na kabel:  CM402 ( priemer dielektrika 5mm, priemer kabla cca 7mm, nizke
straty, bude pouzity na 1575 MHz v dlzke asi 50m ) - nevyberal som, uz
je natiahnuty ( vymena kabla nepresla )
Krimpovaci kablovy samec
mnozstvo: 5 ks TNC a 5 ks N

Zjemnene poziadavky:
impedancia: nezalezi ( impedancne neprisposobenie mi je jasne a aj utlm,
odrazy a vsetko, co s tym suvisi...)
na kabel: CM402, RG6, ...priemer dielektrika 5mm, priemer kabla cca 7mm
Kablovy samec- krimpovaci, skrutkovaci, pajkovaci
mnozstvo: 5 ks TNC a 5 ks N

Pozeral som Farnell - nema, DigiKey-nema, TME - TNC ma, N-ka (aktualne)
nema, SOS-nic,...
Vsade su RG58/59/H155 = tenke - dielektrikum do priemeru cca 4mm, kabel
do 5mm,
RG213/214/H1000 = hrube - dielektrikum od cca 7mm, kabel od cca 11mm
Mnozstvo WiFi stranok - konektory RG58/59/213/214 H155/1000.

Riesenie by bolo mozno prechod F na N, ale taku prevodku som nenasiel.
Na tento kabel sa najcastejsie pouzivaju F-konektory.
Prevodov chcem co najmenej, kedze uz aj tak to bude cca 20% nad vyrobcom
zariadenia supportovanu dlzku kabla.

Zariadenia maju na jednej strane TNC, na druhej je prepatovka s N-kami.
Vymena konektorov na zariadeniach neprichdza do uvahy.
Prechod z N na UHF je nevhodny - velke straty na danej freq. a UHF nie
je zaistitelny ( skrutkovaci )

Mate tip na dalsieho dodavatela za rozumnu cenu ( bezne sme to kupovali
na RG58, RG59 od 0.7 do cca 2E za kus ), alebo na ine riesenie...
Mne dochadza fantazia.

Dodo