GPS navigace

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Pondělí Květen 24 13:58:04 CEST 2010

Doporucujem vam najprv vyskusat aj turisticku navigaciu aj autonavigaciu.
Uvidite, ze medzi tymito pristrojmi je dost velky rozdiel a potom si budete
musiet stanovit prioritu, co je pre vas dolezitejsie.
Podla mna totiz na turistiku nie su vhodne ziadne PDA a im podobne navigacie.
Jedine nudzovo...
Tiez si viem predstavit, ze zistite, ze vam papierova turisticka mapa postaci :-)
Ja mam vzdy v batohu okrem GPS aj papierove mapy