OT: V CERNu nejsou pověrčiví :-)

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 24 12:52:10 CEST 2010

radsej zatial nic nehovor a fandit nech sa znova neodpali dump kicker. V
riadiacom centre maju rozpravajuci pocitac ktory oznamuje dolezite veci
hlasovo. Vcera tam v noci nebolo vela ludi takze tam bolo takmer
absolutne ticho a zrazu sa ozve "beam 1 dumped. global post mortem. beam
2 dumped. global post mortem". Celkom vtipne :-)
b.