GPS navigace

Pondělí Květen 24 12:32:20 CEST 2010

2010/5/24 René Damek <rene.damek na gmail.com>:
> Já osobně používám turistickou navigaci občas i v autě, jde to, ale dře to.
> Neumím si však představit použití autonavigace při turistice. Ale za 2k5
> nevim, nevim.

Ne že by to vůbec nešlo, ale problém bude imho výdrž baterie -
autonavigace bude optimalizovaná pro provoz v autě, kde je po ruce
napájecí zásuvka.

Sám mám Garmin Nuvi 200, má i režim chodec a daj se do ní koupit jak
automapy, tak turistický, ale kdybych chtěl podle navigace chodit po
horách, seženu si radši nějakou tu turistickou. Výdrž baterie je asi
3-4 hodiny (resp. byla, už neni nejnovější) s tím že největší žrout je
displej. Když bych se na ni měl co chvíli koukat a zvlášť venku (na
sluníčku, takže budu muset zvednout jas), tak bych daleko nedošel.

P.K.