GPS navigace

Petr Toąovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Pondělí Květen 24 12:28:14 CEST 2010

Ja mam CoolTraxx3D. Je fajn ze pouziva iGo 8, takze je velka komunita
uzivatelu a pripadne poradi s nejakymi modifikacemi. Jestli je vhodna i
pro turistiku netusim, na to ji nepouzivam. Ale myslim ze baterka moc
dlouho nevydrzi, jen par hodin. Razeni do pruhu ma, ale ne pres cely
displej jak je to dnes moderni. Me na cestovani vyhovuje, jsem s ni moc
spokojeny. V Brne ji muzu predvest nazivo, pokud mas zajem.
U Navigonu ktery ma tata je problem, ze kdyz chce clovek celou Evropu,
tak si celkem dost priplati, takze se z toho stane draha navigace. Ale
system updatu pres jejich SW je celkem vymakany, pro neznale uzivatele
idealni.

Tosa