4x16 LCD BC1604A

Petr Wilhelm petr.wilhelm na gmail.com
Pondělí Květen 24 09:28:34 CEST 2010

Tak uz to mam, proc delat veci jednoduse kdyz se v tom da hledat veda,
Na druhou stranu ten kdo psal ten datasheet by zaslouzil facku.

Nakonec to je tak jak bych to cekal od slusneho radice
00 - 39 1.radek
40 - 79 2.radek
80 - 119 3.radek
120 - 160 4radek
vsechno desitkove

Asi bych nejakou facku zaslouzil i ja. Dekuju p. Gregorovi vypis cele
znakove sady dosti pomohl. Jeste ze jsem se nevsadil.

Diky vsem