OT: O

Pikulík picom na volny.cz
Neděle Květen 23 07:28:02 CEST 2010

Mám stejný problém.
Např. na dálnici za Hranicemi směr Olomouc jsou na sloupkách nějaké modré
bludičky
na které nejsem schopen zaostřit oči, je to velmi nepříjemné.
Nemůže to způsobovat nějaká modulace napájecího napětí ledek?
-1D

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, May 23, 2010 6:29 AM
Subject: Re: OT: O

Zdravím,
  i já. Typický příklad jsou modré nízké semafórky při kolejích
("trpaslíky").
Ačkoliv třeba světlo z hlavního návěstidla (červené, bílé..) vidím ještě
rozumně ostře (tedy, tak jak jsem nyní zvyklý, rozhodně by to chtělo
přiostřit
a proto jsem začal tento thread), to modré světlo už vnímám jako jakousi
"auru"
kolem toho semaforu (pokud ho pro tmu vubec vidim), tj. jako rozpláclý velký
flek, který zřetelně přesahuje obrysy toho reflektoru.
  Zdraví Pavel.