OT: O

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Květen 23 06:29:35 CEST 2010

Zdravím,
  i já. Typický příklad jsou modré nízké semafórky při kolejích ("trpaslíky").
Ačkoliv třeba světlo z hlavního návěstidla (červené, bílé..) vidím ještě
rozumně ostře (tedy, tak jak jsem nyní zvyklý, rozhodně by to chtělo přiostřit
a proto jsem začal tento thread), to modré světlo už vnímám jako jakousi "auru"
kolem toho semaforu (pokud ho pro tmu vubec vidim), tj. jako rozpláclý velký
flek, který zřetelně přesahuje obrysy toho reflektoru.
  Zdraví Pavel.