Problem se soucastkami.

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Sobota Květen 22 17:32:35 CEST 2010

Nevim, co bude stacit vetkne lidi, ale první cast tvrzeni rozhodne pravdiva
není.
Vyrobci mobilu a krabicek od mydla se snazi ohromit papírovými parametry,
ale realita a zakony optiky jsou jednou dane a kupodivu nepodlehaji naporu
PR, marketingu a ani politickym tlakum.
I u fotaku, je cele kouzlo v kvalite objektivu a stale plati pokud chci
kvalitni 70-200 F2,8 musim se smirit tak s 1,5kg delem v cene ojetého auta.

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Saturday, May 22, 2010 1:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: Problem se soucastkami.

Problem vidim v tom, ze co dnes dokaze fotak, tak to za dva roky dokaze
mydlova krabicka. A budou jina zaznamova media a vetsine lidi
bude stacit to co bude vestavene v jejich multimobilu (napriklad mne
vetsinou staci fotak v mobilu uz dnes).
Tak proc kupovat neco HiTech, pokud:
1) HiTech vlastnosti nevyuziji
2) Kupuji si to abych byl IN, ale za rok bude IN neco jineho.