ot: ubudanie casu ma dosledky :-)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Květen 22 13:50:41 CEST 2010

> zdravim,
> velky kolotoc kolotocuje ale zacinam byt trochu znepokojeny :-) Vcera tu
> bol Jakub Serych s 50 studentami na exkurziu. Cakali sme pred vypoctovym,
> stal som na trave a telefonoval. V tom mi do oka padlo hned niekolko
> stvorlistkov. Tak som ich zobral a studenti zacali hladat dalsie. Po chvili
> dobehli s tym ze stvorlistky sice nenasli, ale maju toto
> http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/quinquefoil.jpg
> Rozmyslam ci to nejak suvisi s tym unikom vakua a ubudanim casu ktore sa
> dialo pred par tyzdnami :-)
> [...]
Zdravim,
  no, tady u nas na chalupe se tyhle objekty take obcas vyskytuji. Meli jsme
tu i vetsi rarity. Napriklad kvetouci pampeliska, kde z kvetu rasi jeste dalsi
stvol a na nem je dalsi kvet. Nebo mys, ktera beha dokolecka. A kdyz ji
z tohoto duvodu chytite, zjistite, ze nema jedno oko - vubec tam nema po nem
ani stopy, proste neporuseny kozisek.
  Rekl bych, ze kolotoc jsme tu zakopany nemeli, ale uran, ten jo. Ten se tu
par kilaku od nas tezil :-).
  Zdravi Pavel.