ot: ubudanie casu ma dosledky :-)

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Květen 22 13:20:39 CEST 2010

zdravim,
velky kolotoc kolotocuje ale zacinam byt trochu znepokojeny :-) Vcera tu
bol Jakub Serych s 50 studentami na exkurziu. Cakali sme pred
vypoctovym, stal som na trave a telefonoval. V tom mi do oka padlo hned
niekolko stvorlistkov. Tak som ich zobral a studenti zacali hladat
dalsie. Po chvili dobehli s tym ze stvorlistky sice nenasli, ale maju toto
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/quinquefoil.jpg
Rozmyslam ci to nejak suvisi s tym unikom vakua a ubudanim casu ktore sa
dialo pred par tyzdnami :-)
b.