Problem se soucastkami.

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Sobota Květen 22 13:08:35 CEST 2010

Pokud vetsina zakazniku bude prahnout po kvalite za odpovidajici cenu, tak
zajiste. Obavam se, ze drtiva vetsina konzumentu se nezmeni a pro tech par
se nevyplati vyrabet. V mobilech je trend odklanet se od vlastnich
technickych reseni a dohanet to sluzbami (mapy, multimedia, .....) . Tudiz
bude jedno, kdo  ten mobil vyrobi. Vsude bude stejna (nebo nekolik malo)
platforma, jen jina krytka.

Co se tyce fotaku, tak si myslim, ze se i dnes da vybrat bez kompromisu.
Pokud se bavime o fotacich a ne o mydlovych krabickach.

PK