Mikrovlny a červotoč

Dalibor Smolík doma na aprilla.sk
Čtvrtek Květen 20 10:44:01 CEST 2010

Zaujímavá úprava, a keď je tu už tak plodná debata, nenapadlo niekoho
skúsiť mazanie OTP EPROM mikrovlnami? Rentgenom to ide, nikede som
čítal, že zohriatím čipu na 450°C sa EPROM vymaže tiež, čo bráni tomu,
aby to šlo urobiť magnetronom? Či už z titulu vysokoenergetického
žiarenia alebo ohrevom?

Dali