tepelne cerpadlo zeme/voda

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Květen 19 14:00:25 CEST 2010

Tomu rozumim, ale barak je stary, vetsinou kamenny, plyn tam neni a
nebude, uhlim topit nechci, drevem by to slo, ale je to pracne, musi se
nekde skladovat atd. a elektrikou bych protopil majlant. Tak se mi to
tepelne cerpadlo zeme - voda nezda tak spatne, zvlaste kdyz v podstate
ze tri stran tece potok, vsude je vlhka zeme a pozemek je dost veliky.

Martin Hanek