Hw-list Digest, Vol 67, Issue 51

ludek prokop ludek.prokop na gmail.com
Středa Květen 19 13:10:33 CEST 2010

Já jsem ohledně toho vobleru hledal na webu nějaké podrobnosti a moc tam
toho není. Ale konstrukce vypadá pěkně,  napsal jsem autorovi, PS by měl být
k dispozici, FW také. Moc miě láká možnost využití i jako generátoru do
500MHz.
Taky bych se připojil s žádostí o objednání součástek pokud někdo v DIGIKEY
bude něco objednávat a byl by ochoten pro mě přihodit.
Luděk