RE: Napajeni USB zarizeni z Externího zdroje

DeeJay deejay na email.cz
Středa Květen 19 08:22:12 CEST 2010

Konecne slovo do pranice :-)

tak nejak sem si to predstavoval, ovšem je otazkou zda v te snure není zalito nejake oddeleni ci prepinac, který při zapojeni externiho napajeni odpoji napajeni PC ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Tuesday, May 18, 2010 3:58 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Napajeni USB zarizeni z Externího zdroje

Já mám USB HDD. Ten box má kabel který má 3 konce. 2 konce mají 4 dráty,
a třetí konec má zapojený jenom +5V a zem. Pravděpodobně se to mělo
zapojit do druhého USB portu. Bohužel mi to ani tak notebook neutáhnul,
tak jsem připojil do toho třetího konektoru normální zdroj, ze kterého
leze 5,2V. Chodí to bez problému. Zkoušel jsem to na 3 počítačích, a
žádnému se nic nestalo :-)

Aleš Filip