OT: tepelne cerpadlo zeme/voda

Úterý Květen 18 20:21:36 CEST 2010

Čerpací zkoušku jsem ještě nedělal a v tomhle počasí by to ani nemělo smysl.
Studnař říkal že to je v pohodě a v naší vesnici běží už tři stejná TČ. Ten
písek je dobře propustný, mělo by to stačit.
Jo a plyn tam zavedený není a ani nebude.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 18, 2010 7:33 PM
Subject: Re: OT: tepelne cerpadlo zeme/voda

Bude mit studna dostatecnou vydatnost? Pocital jsem to pro nas a ani nahodou
Vetrani bych nepodcenoval, asi budu do noveho hotoveho baraku
znasilnovat rekuperaci - v zime vlhko
Krb je k nezaplaceni, snazim se topit prednostne jim a jinak klimatizaci
vzduch-voda (prikon asi 2kW, v zime do -8st staci tak 10h denne provozu
a pak chvili krb).