OT: tepelne cerpadlo zeme/voda

Úterý Květen 18 18:57:40 CEST 2010

Nejde o samotné topení, ale pak už se tím i ohřívá voda. Takže ten přímotop
bych nebral. Krbová kamna budu mít jen pro případ že
1. nepujde elektrika
2. něco se stane s TČ
3. ve studni nebude dost vody
4. zatoužím po ohni v obyváku

ad 1 - jestli se podaří, chtěl bych aby to chodilo nezávisle na zálohovací
baterce. Pro napájení oběhového čerpadla bych chtěl elektriku dělat
peltierem někde vzadu na těch kamnech. Budu tam pro regulaci dávat ventily s
termopohonem, bez elektriky se automaticky všechno otevře.

Něco o domečku a o topení mám tady
http://vaelektronik.cz/dum/topeni.html
protože je spousta věcí jinak než v projektu, ztráty jsem po projektantovi
přepočítával. Netvrdím že je všechno úplně správně,
http://vaelektronik.cz/dum/ztraty.rar
ale pod 5 KW by to mělo vyjít i bez rekuperace ve větrání (samotné ztráty
domu bez větrání cca 3 KW).
Jinak TČ voda-voda něco přes 100 000Kč, možná by se dala uhrát i ta dotace.
Studnu tam musím mít stejně a vsakovací trativod si vykopám sám (jsem na
písku). Myslím že to není až taková hrůza.

Anděl