OT: Jak WireShark/tshark urcuje protokol

Galloth lordgalloth na gmail.com
Úterý Květen 18 13:39:58 CEST 2010

Zdravim konferu,
omlouvam se za tohle OT, ale treba to nekdo bude vedet a usetri mi
praci. Potreboval bych nejak overitelne zistit, jak tshark urcuje, ke
kteremu protokolu patri dany provoz. Podle toho jak jsem se dival to
nedela jen podle portu. Vim ze obsahuje implementovane dekodery pro
jednotlive protokoly, ale nikde jsem nenasel napsane, jestli je
pouziva uz pri urcovani, ke kteremu protokolu paket patri a nebo
jestli je pouziva az teprve az ma za ukol prenos zobrazi.

Vim, ze WireShark ma spoustu stranek dokumentace a za zdrojove kody
jsou pristupne, ale pokud by to nahodou nekdo vedel, popripade vedel
presne ve kterem souboru dokumentace se to nachazi, byl bych mu
vdecny. Nicmene budu rad za kazdou rozumnou informaci. Jde mi o to, ze
mam surova data ze site a ja potrebuji zistit, ktere protokoly tam
byly.

--
Jan Kastil
galloth na jabbim.cz