Tiskarna Tektronix Phaser840

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Květen 17 23:03:00 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 17.5.2010 od Pikulík:

> Mát někdo zkušenosti s touto tiskárnou nebo podobnou na tuhý
> inkoust? Tisknul jsem jsem na obyčejný kancelářský papír a asi po
> měsíci se mi červená/fialová barva prosákla na druhou stranu papíru
> a vše je zničeno. Nevím v čem je chyba.

Já jsem měl kdysi voskového Phasera. Po roce jsem ho vrátil, protože
se mu kazil modrý vosk, přepaloval se, a oni to neuměli vyřešit jinak,
než abych projel měsíčně několik kostek modrého vosku jen tak...

To je divné, že se ti barva prosakuje, zřejmě tedy mají nové vosky,
protože mě to nikdy nedělalo a tiskl jsem také na běžný kancelářský
papír. A že jsem toho natiskl docela dost... Tohle vyřešíš asi jedině
tak, že se jich na to zeptáš, protože jinak tedy nevím.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601