Barvy?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Květen 17 21:50:33 CEST 2010

Z ceho to bude zatim nemam tucha bud to vyfrezuji z Al plechu nebo odleju z metakrylatu, v nejhorsim pripade modelarina z nejakeho sklolaminatu nebo tak.
Z pohledu vrchni barvy by to melo byt jedno, pocitam s zakladovkou, pak plnic a na to teprve finalni barva.
Mam zde nekolik problemu.
1. Jakou znacku barev a jakeho prodejce, to co maji ruzne bau jsou jendak jen spreje a i v nich maji mizerny vyber barev
2. U klasickych auto emailu mi prijde, ze povrch je jiny nez napriklad na tom monitoru jehoz obrazek jsme sem daval.

Jirka

>Ked chcete, aby bol vysletok : ) taky dobry, bude stacit bezna metaliza z vopchodu,
pripadne si dajte namiesat autolak.
Bolo by dobre vediet, aky bude podklad - hlinik, mosadz, zelezo,
akrylat, pripadne iny plast, ci iny matros.
V pripade hlinika bude asi najlepsi elox a kazdy matros ma svoje.
Dufam, ze som Vam pomohol.   : )
mp