RE: Nemáte někdo starší panelový měřící přístroj ?

Neděle Květen 16 21:08:53 CEST 2010

Díky, zajímavé stránky... říkám si, kdybych nafotil svůj "sklepní sklad" tak by asi taky něčí srdce zaplesalo.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka MWW
Sent: Sunday, May 16, 2010 9:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nemáte někdo starší panelový měřící přístroj ?

Zkuste www.drbal.cz

2010/5/16 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

	Zdravíčko, kolegové.
	Už mám takřka hotovu čepovací soupravu na 30l soudek ze starého mražáku a moc by se mi líbilo indikovat teplotu pomocí starého panelového měřícího přístroje s tlustou ručkou ve tvaru kopí. Na Aukru nabízel někdu jenom takové ty obrovské kostky z rozváděčů (150 x 150 mm). Já bych potřeboval tak nanejvýš 100 x 100, spíše menší.

	Neválí se to někomu v nějaké pozůstalosti ?
	Děkuji předem.

	Zdravím

	Ing. Ladislav Kručinský

Zdravi