Nemáte někdo starší panelový měřící přístroj ?

Neděle Květen 16 09:02:13 CEST 2010

Zdravíčko, kolegové.
Už mám takřka hotovu čepovací soupravu na 30l soudek ze starého mražáku a moc by se mi líbilo indikovat teplotu pomocí starého panelového měřícího přístroje s tlustou ručkou ve tvaru kopí. Na Aukru nabízel někdu jenom takové ty obrovské kostky z rozváděčů (150 x 150 mm). Já bych potřeboval tak nanejvýš 100 x 100, spíše menší.
Neválí se to někomu v nějaké pozůstalosti ?
Děkuji předem.

Zdravím

Ing. Ladislav Kručinský