Nie celkom OT, ale rozhodne PIATOK: kde vsade su 8-bity

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Květen 15 10:24:41 CEST 2010

Ale no tak, nepodceňje ho. Jednou se muselo stopnout fleshovani u výrobce resp. nezadat včas, jelikož byla objevena závažná chyba. No a jelikož výrobce požadoval 4 týdny na dodání, nějak se ty broučci naprogramovat musely by bylo nás měl kdo živit ... ech by nestála výroba! Dělalo se to ručně dvěmi programátory, jedno naprogramovaní i svýměnou trvalo minutu. Programovalo se jich 7472. Ve třech lidech na střídačku. A také to šlo.

Pravda, zadaly to bandě programátorů (asi si říkaly když programátor, tak programuj! :-) a tak se u toho četl web, stránky i opravovaly drobné chybky v dalším projektu (web zase není tak velký jak se zdá :-). Jsem si udělal minutové počítadlo, a po minutě mi to udělalo bim a já jsem vyměnil čipy. Vypěstval jsem si podmíněný reflex :-).

  Taky jsem dohrál sokoban - ten original s CGI grafikou :-). To bimání u toho bylo dost otravné a zvyšovalo level obtížnosti:-)

ced