Nie celkom OT, ale rozhodne PIATOK: kde vsade su 8-bity

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Květen 14 16:20:28 CEST 2010

2010/5/14 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> <ryp>To take PICko nie je, co ma zaintegrovany driver na displej?</ryp>

Ale samozrejme ze je, a nie jeden - a pouzivaju sa :)

Inak, k teme:
jedno PIC (PIC16F876) som nasiel v ovladacej jednotke medicinskej
laboratornej centrifugy, na meno vyrobcu si samozrejme nespomeniem,
ale bola povodom z Nemecka. No a to, ze nepridem na meno vyrobcu je
tym, ze centrifuga ma uz svoj zivot za sebou.
Chapem, ze medicinske aplikacie nie su to prave orechove
"priemyselne", ale v riadiacej jednotke takejto
http://www.controltechniques.com/CTcom/products/ac_drives/commander_sk/3d_view.aspx
je pouzity MCU z rodiny HC08 (kedysi to bola moja srdcova zalezitost)
od Freescale, konkretne MC68HC908AZ60. Fotky spod krytu nemozem
poskytnut, lebo masina je v prevadzke.
Dalej, chlapici z http://www.thesiliconhorizon.com/cms/ pouzivaju PIC
MCU vo svojich veciach, je to vidno napriklad tu
http://www.thesiliconhorizon.com/images/reflow3diag.jpg
No a z takych nie prilis priemyslenych - napriklad v produktoch
http://www.endtoend.co.uk/ su pouzite rozne typy PIC MCU.

A rataju sa aj priemyselne produkty vlastnej produkcie? :-)

J.S.