jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 23:15:12 CEST 2010

Mezi nama, zrovnazdivo je vylozene suchy prostor - mame v baraku taky
jistojiste jednu fazi ukoncenou nekde ve zdivu, protoze ji zednici na
neznamem miste prerusili puchakem... A nejak me to nestresuje, pouzil se
zalozni vodic (sice nestandardni barvy, ale co uz, je to na lustr ;-) )
Maximalne bych si misto vyfotil nebo jinak oznacil, abych vedel, kde v
pripade problemu bourat. Cihla a  malta opravdu horet nebude ;-)