jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 13 16:14:18 CEST 2010

 13.5.2010, 16:00:09

--
jan.kuba napsal:

> Zkuste si udělat jednoduchý pokus . měď průřez 2,5  spojte  Wago
> svorkou  a skrutem s pájením.
> Pak to zkuste proudově namáhat, dejme tomu 40 A.
A povazujete se za elektrikare nebo za zednika ?

>   Nebo stačí měřit
> úbytek na spojce  při mnohem menším proudu .
> Já viděl na vlastní oči jak se s WAGO kouřilo a pájený spoj držel . Sice
> tenkrát ten elektrikář neměl testovací zdroj proudu, tak to dal do série
> se svářečkou a vařil přes to .  Všechny spoje co mám doma  v krabicích
> mám krouccené/pájené, Já bych si dal WAGO tak max. ke světlům.
> JaKub
A co postel na ktere spite. Mate ji otestovanou na zatizeni 2000kg ?

Nic proti pajenemu spoji. Pokud se dobre provede, je jiste lepsi nez
wago. Vyjimkou jsou spoje ktere jsou vystaveny vibracim, tam to uz
neni tak jednoznacne. Ale je prinejmensim diskutabilni, zda takova
bytelnost v bezne instalaci neni prehnana. IMHO je.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz