jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 15:46:17 CEST 2010

A to jenom proto, že někdo někde někdy napsal/ uvedl, že VAGO je to
nejlepší na spojení kabelů?

Zkuste si udělat jednoduchý pokus . měď průřez 2,5  spojte  Wago
svorkou  a skrutem s pájením.
Pak to zkuste proudově namáhat, dejme tomu 40 A.  Nebo stačí měřit
úbytek na spojce  při mnohem menším proudu .
Já viděl na vlastní oči jak se s WAGO kouřilo a pájený spoj držel . Sice
tenkrát ten elektrikář neměl testovací zdroj proudu, tak to dal do série
se svářečkou a vařil přes to .  Všechny spoje co mám doma  v krabicích
mám krouccené/pájené, Já bych si dal WAGO tak max. ke světlům.
JaKub