Ještě k oddělení USB

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Květen 13 13:01:00 CEST 2010

Honzo,
smazal jsem celé vlákno, tak nemohu odpovědět do něj.

K připojení USB zvukovky k rádiu: podle mě budeš mít problém se zeměmi
v obou změrech. Rádio nemá mikrofon připojený ke GND, ale k MICGND. A USB
zvukovky, co jsem zkoušel, mají MICGND také "v luftu". Pak ještě audio
zesilovače na obou stranách mohou být do můstku. Audiotrafům se podle mě
nevyhneš, je to univerzální a elegantní řešení všech těchto problémů.

Pak jsem ještě nepochopil přepínání antén z PC. Musí to umět program
(umí?) a musí to být použitelné. Přepínač vedle je podle mě lepší. Možná
jsi ale myslel přepínání pásem, to je naopak lepší provázat s programem,
o tom není sporu.

  73 Láďa