Re: zapojeni nepouzite poloviny 74HC4538

Honza hwkonf na seznam.cz
Čtvrtek Květen 13 11:40:40 CEST 2010

Dekuji za odpoved,

jsete bych se rad zeptal v jakem datasheetu jste tuto informaci nasel. Uvedene cipy kupujememe od TI a NXP (TI v datasheetu hovori pouze o zapojeni A a B nozicek, NXP tam nema nic)

H.