jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 09:27:25 CEST 2010

Tak nejak, ja pred asi 10ti lety spojoval podobne 2.5mm pripojku do
chaty v zemi, dokonce na 2x, protoze se kabel nedal povytahnout ;-)
Odizolovat, buzirky (smrstovaci jsem tehdy nemel), zkroutit, sletovat,
mezi zily jsem nacpal plastovou izolaci a zafixoval epoxidem, cele
narval do PE vodovodni trubky a dukladne natlacil neutralnim silikonem.
Zasypano piskem, predpokladam, ze to lezi stale ve vode a neni zadny
problem - je to za proudovym chranicem...