jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

Čtvrtek Květen 13 09:21:37 CEST 2010

No s těma hasičema - barák je z betonových skořepinových tvárnic, pro kabely je využitá dutina v příčce a nemá tam co hořet.To jen jsem nechtěl aby to byla nějaká prasárna, pokud se někde dají koupit nějaké lisovací trubičky - z každé strany strčit jeden drát a zamáčknout. Něco podobného jsem viděl používat v autoelektrice.

Anděl
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Novotný
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, May 13, 2010 9:02 AM
  Subject: RE: jak nastavit kabel CYKY bez krabice?

  Jeden by rekl, ze tu jsme technicka konference a nakonec se tu bojime pajeni , doporucujeme wago a strasime hasicema .

  Pokud nemate nejake speciální vybaveni tak jak zde jiz zaznelo zkroutit spojovane vodice v ose , podobne jako se pletou lana na delce 5-10cm nasledne za pouziti neutrálního tavidla a olovnate pajky pripadne  pajky s vyssim obsahem stribra spajet. Takto vznikly spoj bud bude mit mechanicke vlasnosti lepsi nez samotny kabel a odpor 0,0 nic. Nasledne smrstovacka , izolace, pripadne epoxid a cele zaplacnout cementem.

  Pokud mate vybaveni na pajeni mosazi muzete to vzit natvrdo mosazi pak lze cely spoj vyrazne zmensit na cca 2cm.

  PN