Re: Galvanick odd lení USB

jevem jevem na email.cz
Středa Květen 12 18:50:19 CEST 2010

Mno a jestli jsem to v předchozí odpovědi šptaně pochopil a chcete připojit
do USB zvukovku a USB porty a potom tedy to USB oddělit od PC, tak to je
jiná věc. Asi by to šlo takto
http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0433.

Asi nejčistší řešení by mohlo být použitím tohoto:
http://www.analog.com/static/imported-files/data_sheets/ADuM4160.pdf

Jirka

----- Original Message -----
From: "Jan Hovorka" <OK1CJH na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 12, 2010 4:51 PM
Subject: RE: Galvanick odd lení USB

Já tam těch signálů potřebuji víc než 4 (RXD, TXD, PTTin, PTTout, KEY, NFin,
NFout, přep ANT relé, NFRX, NFTX).
Když už bych tu cestu PC - TRX jednou oddělil, tak už bych NF trafa nedával.
Topologie by byla:

Z PC vede USB kabel -> galvanicke oddeleni -> USB HUB -> (USB zvukovka +
prevodniky na RS232)

Honza