USB na PICovi

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Květen 12 14:53:41 CEST 2010

No to sa ma tak,
ako uz Wek spominal, kuzelne slovo je CDC.

Microchip poskytuje mnozstvo kniznic, mezi nimi je aj USB stack
(www.microchip.com/usb) s mnozstvom prepripravenych tried. Treba si
stiahnut Microchip application library
http://ww1.microchip.com/downloads/en/devicedoc/MCHP_App_Lib_v2010_04_28_Installer.zip
a po rozbaleni si okrem ineho najdete adresar "USB device - CDC Basic
Demo". V nom je projekt pripraveny pre najroznejsie platformy, od
PIC18 po PIC32. To, ze projekt je pripraveny pre rozne platformy, je
do istej miery komplikujcim prvkom, lebo je tam mnozstvo #ifdef-ov
atd., ale pre kompetentneho programatora by nemal byt problem vysekat
odtial tie #ifdefy a nech si tam len to, co potrebujete pre svoje PIC,
alebo tie #ifdefy nastavit na svoj hardware.
Takze tolko k nejakemu sample kodu.

Sam CDC prilis nepouzivam, naposledy v kompozitnom zariadeni MSD+CDC.
Teda PIC s externou FLASH, ktora tvori pamatove medium MSD zariadenia.
Po pripojeni do PC sa enumeruje MSD ako normalna diskova jednotka, na
tom disku je potom driver pre CDC zariadenie a terminal, s ktorym
potom mozete komunikovat s tym CDC zariadenim.
To len tak pre inspiraciu :-)

J.S.