znovu EMC doporucte anteny pro EMI

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Středa Květen 12 06:23:47 CEST 2010

Tak to šlape, zapojil jsem výstup VIDEO OUT ze spectráku do audio vstupu PC karty a už jsem mohl poslouchat rádio, případně rúzné rušivé řechtačky atd, podle toho kde mám MARK, ten posouvám plynule po celém SPAWNu .

Pavel

> Od: "pavel PP"
> Komu: HW-news
> Datum: 11.05.2010 11:50
> Předmět: Re: znovu EMC doporucte anteny pro EMI

Díky za nakopnutí a tu jsem se rozhodl přečíst návod k použití    a je zde uvedeno :

A headset can be used with the VIDEO OUT connector, and the spectrum analyzer will operate as a radio.

Zkusím tedy přes nějaký zesilovač video out připojit na reprák a uvidíme

vývoj software http://visualprog.cz

pavel PP napsal(a):

> [...]
>
> http://www.tvfreak.cz/art_doc-90E9BB214A81DCF3C12576F90068A639.html
>
> na SA mám vstup/výstupy :
> RF In
> Calib. output 299,99MHz
> 1stLO +10dBm 2.05GHz - 3,55GHz
> -----------
> Aux video out, k čemu je , nevíte ?
> Monitor out, asi na externí monitor kdyby mi jebla obrazovka
> High sweep out ?
> sweep out , taková pila přecházejí na obdelník, ještě přesně nevím jak
> to fakčí
> Aux IF output, 21,4MHz poraďte jak výstup směšovače využít ?
No pověsit na to nějakou hotovou část  přijímače  , sundat na 455kHz a
pak s tím do FM, AM demodulátoru...
Určitě by šlo použít vf modul z nějakých NMT telefonů - mají 1MF právě
21,4 MHz a 2MF 455 kHz.
Hlavně je to hotové a bez práce.

Snad jen dodělat přepínání šířky filtrů a AM demodulaci....

Tím pádem bude možnost příposlechu a to co jste popsal nemusíte řešit...