invertujuci operak

petrkubac petrkubac na 802.cz
Úterý Květen 11 23:14:21 CEST 2010

Pokusim se uvazovat uplne primitivne - mame AD prevodnik s rozsahem 0 - +VCC
a do neho chceme pusti signal s rozsahem -VCC - +VCC tedy 2x tolik -
zesileni by melo byt ne 1 ale 1/2  - proc prosty delic 1:1 od +VCC ke zdroji
signalu nevyhovi ?

Znamenko signalu se obrati az v MCU a mezi delic a AD prevodnik se da
zapojit i OZ neinvertujici se zesilenim 1 jako sledovac ve skolnim zapojeni
(samozrejme musi byt na vstupu i vystupu rail to rail 0 - +VCC )

Zdravi Petr Kubac