znovu EMC doporucte anteny pro EMI

Hugo KOTTAS hugokottas na web.de
Úterý Květen 11 19:21:56 CEST 2010

Ale meri se (ja alespon musim) uz od 30kHz. Anteny na dlouhe, stredni vlny jsou stangle, nebo klestiny, na vlnky kratsi uz Yaginy.
A ta Yagina je jako krava velka - urcite pres 5 metru s kapacitnim zakoncenim.
Jak chcete poslouchat v aute stredni vlny, kdyz vam tam rusi periferie od procesoru, motory a PWM na 5-20kHz?
A mam predepsano odruseni i na casove vysilani 77,5kHz? - ted nevim presne, mereni tlaku v pneumatikach (100kHz)
a dalsi.

HK

  ----- Original Message -----
  From: andrej jancura
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, May 11, 2010 6:25 PM
  Subject: Re: znovu EMC doporucte anteny pro EMI

  Len taka mala poznamka, este som nevidel anteny na meranie EMI... EMI - electromagnetic interference moze byt vzdy len medzi viacerymi systemami, napr. dvoma pristrojmi, kartami v racku alebo dvoma funkcnymi blokmi na pcb. Druha poznamka sa tyka toho, ze vyzarovane rusenie elm. polom sa mera od 30Mhz vyssie. Je to oblast kedy sa meni rusenie z vedeneho na vyzarovane.

  A.

  __________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5105 (20100511) __________

  http://www.eset.cz