invertujuci operak

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 11 14:50:53 CEST 2010

Hej, vo svojich uvahach som to bral len z tej cisto teoretickej
stranky - teda ci to bude fungovat alebo nie. Samozrejme taketo
"detaily" (ktore su mimochodom velmi podstatne) a teda ci to obvod
prezije, som neriesil :-)
Pokial ma operak na vstupe ochranne diody a rezistor tvoriaci vstupnu
impednaciu tohto zosilnovaca bude mat dostatocne vysoku hodnotu,
operak by nemal byt ohrozeny na zivote. Funkcia by mala byt ako tak
zaistena, s vyhradami ktore som uviedol predtym.

J.S.