invertujuci operak

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Květen 11 13:54:54 CEST 2010

 11.5.2010, 13:49:13

Mevim jestli jsem dobre pochopil vas problem, takze mozna odpovim na
neco jineho nez se ptate. Kazdy OZ ma nejaky povoleny rozsah vstupnich
napeti. Takze je treba peclive nastudovat ds, zda ten vas ma povolene
napeti nizsi nez 0, a jak se chova, pokud je toto napeti prekroceno.
Jsou totiz i takove OZ kde po i jen kratkodobem prekroceni se operak
"kousne" do saturace a pomuze jen reset napajeni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz