OT programovanie v C: perla z nasho Labuanu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Květen 11 09:27:12 CEST 2010

No neviem, v MSVC6 sa da nastavit len disable extensions, ale na
skompilovatelnost for(int i.. v C to vplyv nema. Rovnako to nema vplyv
na neobmedzenu platnost "i" v C++. Schvalne som to teraz skusil. Ak
viete, ktorym inym nastavenim to ide zmenit, pripadne snad nejakou
definovanou premennou, alebo #pragmou, vyskusam.

VS2008 nemam a vo VS2005 po neobmedzenej platnosti premennej v C++
patrat nejdem, tam mi vyhovuje, ze sa to sprava, ako zakon kaze :-)

miro