Skrinka, sprej

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 11 08:20:39 CEST 2010


No on je hlavne trochu dost rozdil v koupenem laku ve spreji a v tom co 
vam v lakovne nastrikaji na auto a nasledne vypali v susicce.

Takze tim, ze neni problem v otackach lesticky neni problem, kdyz profi 
lesticky toci vic bych zrovna netvrdil.

Radek Vicek

Dne 11.5.2010 1:38, Pavel Novotny napsal(a):
> Prijde na to co lestite a co si predstavujete pod pojmem jemny lestici
> kotouc.
> Predevsim u lesteni se zpravidla nelesti "kotoucem", ale textylni kotouc
> je jen nosic a lesti se pastou prislusne zrnitosti,, ktera se na kotouc
> nanasi.
> Zda volit kotouc nebo nejakou nosnou rotacni podlozku a vetsi lestici
> plochu, zde zalezi asi na velikosti lestene plochy cim vetsi plochu
> lestime tim vetsi plouchou lestime. Profi lesticky urcite toci vice nez
> vase vrtacka tak zde problem neni. Samozrejme pri lesteni je treba
> lestit celou polochu a ne "prepalovat" jedno misto.
> Asi uplne nejdulezitejsi je lestit az dokonale vytvrzeny lak, je rodil
> zda lestite dva dny , tyden nebo i treba mesic stary lak, pokud jde o
> kvalitu chce to minimalne tyden, v kazdem pripade dvoj az trojnasobek
> toho co tvrdi vyrobce. Krabateni je vetsinou zpusobene nevyzralym lakem.
>
> PN
>



More information about the Hw-list mailing list