Skrinka, sprej

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Pondělí Květen 10 23:24:42 CEST 2010

Tezko takhle na dalku radit, ale nejspise strikate na jeden zatah moc silnou vrstvu laku, dalsi pricinou muze byt vysoka vlhkost vzduchu nebo vysoka teplota prostredi, v podstate jde o to, ze povrchova vrstva laku zaschne drive nez se odpari rozpoustedlo z celeho objemu laku a to pak tvori bublinky.
Osobne sazim na moc silnou vrstvu, je pravdou, ze sila bezbarveho laku dava barve hloubku a silu, ale v zadnem pripade se to neda strikat na jeden zatah, zcela bezne se u bezbarveho laku davaji 2-3 vrstvy, ale klidne i sest vrstev.

PN
> Od: "Michal Grunt"
> Komu: HW-news
> Datum: 10.05.2010 23:05
> Předmět: Skrinka, sprej

Zdravim, mam plechovou skrinku (v ktere bude elektronika, aby to nebylo tak OT…) a potrebuji ji nastrikat barvou. Koupil jsem autolak “cerna magic” a bezbarvy lak (take ve spreji typu “autolak”). Plech natrikam cernou, to je v pohode, ale kdyz nasledne strikam lak, delaji se mi na povrchu pri schnuti bublinky. Cim to? Kdyby to bylo jednou, ale pred par mesici jsem take neco strikal bezbarvym lakem a take se mi delaly bublinky…

Michal Grunt